Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:02:56 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 12:37:58 +0200, Sniper napisał(a):

> Podsumowując: jeśli DOOM 3 jest co najmniej tak wymagający jak Far
> Cry (a z pewnością jest), to życzę powodzenia na Radeonie 7000 :)

moja pomyłka R9200...

> No, chyba że kogoś rajcuje wygląd a'la Quake 3 Arena :) To wtedy
> faktycznie można stwierdzić, że gra działa świetnie.

Co do wyglądu to poczytaj inne posty... każdy chciałby mieć grafikę
generowaną przez kartę za 2000 zł, ale jeżeli ktoś pyta, czy pójdzie
mu na średniej karcie, to ja odpisałem, że u mnie z takimi a takimi
ustawieniami (2 lata temu ten komp dawał radę, teraz jest stary) gra
chodzi bez problemu. Myślę, że gdybym był maniakiem gierek, to
spokojnie mógłbym posiedzieć, przerzucić pagefile na inny dysk,
popracować nad ustawieniami karty graficznej, później ustawieniami
samej gierki - wiem bo tak właśnie sobie pograłem w wiele gierek,
które rzekomo mają chodzić na b. szybkich maszynkach (do których moja
się nie zalicza). Dlatego ten wątek jest częściowo dla dzieciaków,
które płaczą, że gierki nie chodzą ;) pzdr i EOT

--
$nie ślij listów via e-mail$