Re: Radeon 9100 problem

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:01:07 MET DST

> Hmm, a możesz rzucić nieco szczegółów - jaka partia, jakie objawy, czy
> ktoś już o tym pisał ?
Było na grupach zagranicznych sporo czasu temu (ponad rok temu). Było
kilka felernych partii (dokładnych danych nie pamiętam, małem wszystko
w archiwach do czasu aż pewnego dnia wirusik zrobił mi format c:).
Ogólnie one kilka problemów z wyświetlaniem 2D/3D włącznie.
Zasrane wirusy ... No cóż, tak to jest jak się nie używa programów AV.

> Właśnie mój Hercek zaczyna wariować (kolorowe
> paseczki na pulpicie, szczególnie w 1024x760x32bpp...
A kręcony wcześniej nie był? Mogłeś przesadzić z ustawieniami i tak to
się kończy ...