Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 18:53:07 MET DST

".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> wrote in
news:14ftnqmc5cqgb$.hm81xu8uyhfj.dlg@40tude.net:

> ale jeżeli ktoś pyta, czy pójdzie
> mu na średniej karcie, to ja odpisałem, że u mnie z takimi a takimi
> ustawieniami (2 lata temu ten komp dawał radę, teraz jest stary) gra
> chodzi bez problemu.

No dobrze ale nadal nie napisałeś ile FPS wyciągnęła twoja konfiguracja;-)

Wiem że jestem upierdliwy ale po prostu palnąłeś bzdurę a potem zamiast
przyznać sie do własnego błędu, odwracasz kota ogonem.

> Myślę, że gdybym był maniakiem gierek, to
> spokojnie mógłbym posiedzieć, przerzucić pagefile na inny dysk,

Sugerujesz że do gry w Doom3 potrzebne są dwa dyski? Producent nie
wspommiał o tym w wymaganiach gry;-) Zresztą i tak niewiele to pomoże.

> Dlatego ten wątek jest częściowo dla dzieciaków,
> które płaczą, że gierki nie chodzą ;)

Ten wątek zapoczątkowało proste pytanie - czy na podanej konfiguracji gra
będzie chodzić w satysfacjonujący sposób.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,