Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:51:56 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 10:10:11 +0200, Jacek S. napisał(a):

> Po prostu "wszytkich innych nowych gierek" nie sprawdziłeś, a piszesz, że
> chodzą... Zainstaluj Silent Hill'a 3 na swoim kompie, albo Piaski Czasu
> czy Far Cry...

sprawdzałem silent i śmiga :) nie ma się co spierać, gierki chodzą,
trzeba trochę przykręcić ustawienia, ale grafika nie jest żenująca i
nie przypomina slajdów ;) po prostu chciałem się odnieść do postów
ludzi, którzy mają kompy o 20% mocniejsze od mojego i płaczą, że nie
pójdzie - to oczywiście efekt przygotowanej kampanii promocyjnej,
dzięki której sprzedaje się nie tylko gra, ale także sprzęt. Jak ktoś
chce wypasione efekty, to owszem musi wydać sporo pieniędzy. To tyle.
Temat dotyczył pytania "czy doom3 pójdzie"... EOT

--
$nie ślij listów via e-mail$