Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:16:43 MET DST

Użytkownik "Piotr Wądołowski" <wadolop@wytnijto.o2.pl> napisał w
wiadomości news:cfa9g6$rfj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Powiem ci coś jeszcze, NIE wlicza się odsetek w cene towaru. Niesamowite
> nie? A dlaczego? Bo promo zero procent jest tylko raz-dwa razy w roku. I
> wiesz kiedy? Wtedy, gdy jest total posucha. Czyli w np. wakacje. Wtedy

Człowieku spróbuję Ci wytłumaczyć jak krowie na rowie to może zrozumiesz.

Idzisz do jednego sklepu i mozesz kupić produkt A za 1000zł.
Idziesz do MM i mozesz kupić ten sam produkt A ,UWAGA! w promocyjnej cenie
za jedyne 1200zł na raty bez odsetek!!!! HURRRA!

Co wybierasz? Ty produkt A w MM za 1200zł z tym że płacisz za niego po
100zł/mc 12 rat. RAZEM:1200zł
Ja wybieram ten sam produkt za 1000zł z tym że płacę od razu kartą/gotówką
w sklepie "za rogiem".

Policzmy.... 1200 -1000 = 200zł

Tyle kosztował Cie "darmowy" kredyt w MM. czyli 20% z ceny 1000zł.
Ergo: kredyt 0% to tak naprawde kredyt 20% w skali roku.
IMHO wcale nie tak mało.

EOT

pozdrawiam i nie pozwalajcie się już tak strzyc jak te barany
P.