Re: Radeon 9100 problem

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 08:14:34 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mach82@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1iqukq9ny7vlz.bbhp774l4x20.dlg@40tude.net...
> [...]
Zasilacz
> Sprawdź tę kartę na innym kompie, bo oprócz tego że to może być
> zasilacz (na 99%), to wiedz że kiedyś wyszła cała partia uszkodzonych
> R9100 by Hercules. Na 99% to zasilacz, ale ...

karta Hercules tak jak mowicie.... zasilacz sprawdze dzisiaj w domku i
napisze jutro..
reszta sprzetu Athlon 2,4; 512 SDRam, dysk 40GB Samsung, .... itd

za bardzo to nie mam teraz mozliwosci sprawdzenia karty na innym kompie,...
ale jak nie bedzie innej mozliwosci to bede musial zakombinowac...
i jeszcze jedno.. czy wszystkie te objawy same sie po jakims czasie
pojawiaja? Wczesniej komp chodzil bez problemu, nic nie bylo grzebane i
nagle ciach..

aaa. i jeszcze jedna ciekawostka.. podczas gry w diablo 2 jak gram na
directdraw(2d) wszystko chodzi oki i sie nie wywalil ani razu,,, po
przelaczeniu na 3d ledwo wlazl i zwiecha.... czyli pokazywaloby raczej na
sterowniki cos...
jednak chyba zrobie tego reinstala calego systemu. w koncu juz prawie rok
lazi bez reinstallu :)
w.