Re: Radeon 9100 problem

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 08:19:03 MET DST

> za bardzo to nie mam teraz mozliwosci sprawdzenia karty na innym
kompie,...
> ale jak nie bedzie innej mozliwosci to bede musial zakombinowac...
> i jeszcze jedno.. czy wszystkie te objawy same sie po jakims czasie
> pojawiaja? Wczesniej komp chodzil bez problemu, nic nie bylo grzebane i
> nagle ciach..
>
> aaa. i jeszcze jedna ciekawostka.. podczas gry w diablo 2 jak gram na
> directdraw(2d) wszystko chodzi oki i sie nie wywalil ani razu,,, po
> przelaczeniu na 3d ledwo wlazl i zwiecha.... czyli pokazywaloby raczej na
> [...]

Ja maielm tak tak ssamo. Przeszedlem calego Wolfensteina, GTA3, A nastepnie
mialem olbrzymi poroblem z Diablo 2. Tak jak piszesz zwis mial na D3D a przy
2D bylo ok. Zmiana systemu , patche i stery do karty pomogly.
Natomiast przy MaxPayne2 nic nie pomaga. Zwis, kolorowe pasy i ogolnie klapa
;/
Generalnie myslalem ze Herkulesy sa lepsze. A tu ani go podkrecic nie idzie
bo tez ma zwis......szalu nie robi ta karta.
Nie chce ktos kupic ?:>