Barracuda 60Gb i wymiana elektroniki

Autor: F O R <calvus_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 07:52:36 MET DST

Witam
Mam uszkodzona elektronike dysku w 100%. (sprawdzalem). Zlapalem kogos kto
taki dysk ma na sprzedaz, pisze tak ---"Dysk dzialal do momentu jak kolega
nie wyrwal naklejki zabezpieczajacej z boku dysku. Przy wykrywaniu dysku w
biosie slychac jak stukaja glowice. Wiec z ciekawosci co sie znajduje
wewnatrz dysku rozkrecilem go, wiec pewnie srodek nie nadaje sie do uzytku,
ale elektronika moze byc sprawna, chociaz nie wiem jak to sprawdzic" ---
tylko taka mam informacje o HDD z ktorego chcialbym podmienic elektronike.
Nie wiem czy warto go kupic, czy przypadkiem stukanie glowic nie swiadczy o
uszkodzeniu elektroniki dysku.
Bede wdzieczny za jakas pomoc.
Pozdrawiam