Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 22:49:17 MET DST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 20:38:39 +0200, DeJotPe napisał(a):

> smiem twierdzic ze pierd***

nie wiem Panowie czy pierdolę czy nie :( ale to właśnie podobna opinia
nt. tego, że ta gra chodzi na takim sprzęcie jaki mam ja, skłoniła
mnie do wsiorbania tej gierki :/ tak czy siak chodzą mi wszystkie
Battlefileldy na dokładnie takiej rozdzielczości z prawie na maksa
ustawionymi ustawieniami (przyznam, że czasami muszę przykręcić, bo
karta nie daje rady) ale nie dam sobie wcisnąć kitu, że nowe gierki
nie chodzą na starszych kompach typu AMD 1800 XP. Rainbow six 3 i inne
takie chodzą mi b., podkreślam, b. dobrze :) i jestem znudzony
płakaniem dzieciaków, które wypisują, że gierki nie chodzą.

> doom 3 ma 4 levele renderowania grafiki.
> dla gf4mx pod dx7
> dla gf 3 i 4 ti pod dx8
> dla starszych radeonow z dx8.1
> dla kart z dx9
>
> fx5200 bedzie dzialal w tej najwyzszej kategorii a twoja karta dziala w
> tej najnizszej, z okrojonymi teksturami (by grac bez kompresji tekstur na
> max detalach trzeba az 500MB na karcie!) do tego aby uzyskac w maire
> jakotakie efekty graficzne na twojej karcie kazdy piksel wymaga
> pieciokrotnych operacji...

 Nie twierdzę, że można wszystkie ustawienia (na moim kompie) dać w
doomie na maksa, bo właśnie nie i byłoby to pustosłowiem. Wystarczyło
mi, żebym na tych wypasionych ustawieniach zmienił pomieszczenie,
gdzie jest więcej detali (jakiś dok z lądującym statkiem) i zaczęła
haczyć - ale to przy pierwszym włączeniu i bez grzebania w
ustawieniach (no i miałem kilka programów w tle włączonych). Teraz
gram spokojnie i nie mam żadnych problemów. I tyle. Co więcej, nie
twierdzę, że to co widzę na ekranie to szczyt tego, co ta gierka ma do
zaoferowania, bo dobrze wiem, że smaczki graficzne są i nie na moją
gównianą kartę. Przeczytaj proszę uważnie mojego posta, napisałem w
nim, że gra chodzi. Chodzi bez problemu, a rodzielczość mam ustawioną
na 1280x768 :) pozdrawiam i następnym razem przystopuj z językiem, bo
nikt Tobie kija do d*** nie wsadza, żebyś musiał od razu tak reagować
;)

--
$nie ślij listów via e-mail$