czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:42:49 MET DST

Jestem teraz w usa, wróce na początku października. I mam w związku z tym
problem, czytam sobie testy tych sempronów i widze że to kompletne dno,
chciałem sobie zrobic ubgarde kompa jak bede spowrotem, ale zaczynam sie
bać, że w październiku jak wróce nie bedzie już bartonów 2500+ Mobile.
Jak oceniacie, czy powinienem zawracac glowe rodzince, żeby mi teraz kupili
proca, czy moge spać spokojnie i kupić jak wróce?. Zaznaczam, że interesuje
mnie wylacznie B2500+ M.
michu