Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:56:29 MET DST

Użytkownik "michu" <michu1982@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cf8k6v$sop$1@news.onet.pl...
> Jestem teraz w usa, wróce na początku października. I mam w związku z tym
> problem, czytam sobie testy tych sempronów i widze że to kompletne dno,
> chciałem sobie zrobic ubgarde kompa jak bede spowrotem, ale zaczynam sie
> bać, że w październiku jak wróce nie bedzie już bartonów 2500+ Mobile.
> Jak oceniacie, czy powinienem zawracac glowe rodzince, żeby mi teraz
kupili
> proca, czy moge spać spokojnie i kupić jak wróce?. Zaznaczam, że
interesuje
> mnie wylacznie B2500+ M.

1. poszukaj tam i sobie kup taniej
2. odpusc sobie z zawracania glowy... to zbyt szybka procka, zeby tak nagle
go wycofali ze sklepow... wycofanie z produkcji to jeszcze wciaz potezne
stany magazynowe dystrybutorow...

az ci troche zazdroszcze, ze jestes w usa, ale czym sie przejmuje... za 1,5
miecha jade tam na stale...