Re: jaki ups z AVR

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 21:43:39 MET DST

WaLker wrote:

[ciach]

> Może Lestar MD600 za 319 złociszy?

Szczerze mowiac zastanowilbym sie nad tym modelem. Nie wiem czy juz
komus sie cos podobnego trafilo, ale widocznie mialem niefart :/

Wymienialem juz kilkanascie egzemplarzy MD600 dla kilku Klientow.
Srednio 2-3 egzemplarze kazdemu. Wady?

- bardzo glosne przelaczanie,
- problemy z wahaniami w okolicach 180 V przy poborze zestawu
komputerowego okolo 160-200 W (zasilacz 300-350 W) - potrafi nagle w
ogole odlaczyc zasilanie.

Sprawdzane bylo w kilku rejonach miasta, w roznych konfiguracjach: z
roznymi komputerami, listwami zasilajacymi i przy roznych fazach.

Naprawde nie wiem co Lestar zrobil z modelem MD 600, ale zdecydowanie MD
400 chodzil superowo.
Po ilosc wymienionych egzemplarzy stawiam na jakas dziwna partie.

Czy ktos mial podobne doswiadczenie?

Pozdrawiam,
Yabadu!