Re: czy na poczatku pazdziernika beda jeszcze xp w sklepach?

Autor: michu <michu1982_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 06:01:56 MET DST

Jeszcze pare rzeczy:
na newegg.com jest B2500+M za 92$ czyli przy dzisiejszym g**** kursie jakies
325 zł.
W Polsce z kolei nie moge za bardzo znalesc tego procka w sklepach, a jak
już jest to powyzej 400 zł, a mogłbym dac głowe ze jesszcze 2-3 tygodnie
temu byl normalnie w komputroniku cos kolo 360 zl. Czyli w Polsce nawed
teraz go raczej nie bede kupowal. W związku z tym mam pytania. Pozostaje
kupic tu (ale z tym bym mial pewne problemy - jestem na jakiejs wiosce i nie
mam konta w banku, musialbym zawracac glowe szefowi, zeby wplacil) albo
kupic w Polsce bartona 2500 normalnego.
Czy barton 2500+ normalny bylby duzo gorszy od mobile jesli chodzi o oc i
temperature ?
Napiszcie prosze czy to duza strata zrezygnowac z mobila na rzecz zwylkego
michu