Radeon 9100 problem

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 15:10:34 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem.
Posiadam Radeona 9100, 64 MB i mam z nim problem. W srodowisku windows i
aplikacjach roznego typu (3d, grafika, CAD itp) pracuje bez problemu i
wszystko dziala ok (znaczy sie nie zaobserwowalem jakis problemow).
Natomiast jezeli odpale jakakolwiek gierke w rozdzielczosci wiekszej (albo
nawet w tej) niz 800x600 po chwili grania (roznie od kilku sekund do kilku
minut) zawiesza mi chyba karte graficzna (pisze chyba bo na monitorze mam
wtedy caly ekran roznokolorowych paskow, i nic nie moge wiecej zrobic tylko
reset).
Zmienialem sterowniki do karty - nie pomoglo
Zainstalowalem ponownie direct-x - nie pomoglo
Przymierzam sie do reinstalacji systemu moze to cos pomoze ale wolalbym
nie.. dlatego pytam. Wie ktos moze czym moze to byc spowodowane?

Doszly mnie sluchy ze moze to byc problem wadliwej pamieci na karcie
graficznej (ktoras kostka moze byc walnieta). Jednak wedlug mnie to nie
powinno byc to gdyz :
- jak nadmienilem wczesniej karta w srodwisku programow do tworzenia 3d
zachowuje sie poprawnie nawet przy wielkich objetosciowo i
wielo-polygonowo/punktowo obiektach
- karta zaczela szwankowac dopiero od jakiegos czasu (mniej wiecej od jakis
2 miesiecy - a ze nie gram ostatnio wcale nie bylo to uciazliwe, od czasu
jednak do czasu mam sobie ochote pograc no ale nie moge).

Pozdrawiam i moze ktos sie spotkal z czyms takim.
w.