Re: Radeon 9100 problem

Autor: wilter <wilter_at_gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 08:56:23 MET DST

Witam...
Dzieki wszystkim za zabranie glosu i porady. Na dzien dzisiejszy sprawa
wyglada nastepujaco...
- zasilacz nie wiem jaki (zapomnialem wczoraj sprawdzic ... qwa z pamiecia
;) ale jak to bedzie zasilacz to trzeba zmienic
- reinstal systemu (i tak dysk zmieniam wiec od nowa musze wszystko zrobic)
Co bedzie po formacie i nowym dysku to sie zobaczy... jak nie pomoze jestem
u kolesia umowiony na "testy".. tylko nie wiem jak sie skoncza bo przeciez
nie bedziemy siedziec przy kompie i patrzec jak karta dziala/nie dziala..
jak sie juz spotkamy to sie dziabnie male co nieco przy okazji ;)

W kazdym razie dam znac pozniej i jeszcze raz dzieki...
w.