Re: Radeon 9100 problem

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 11 Aug 2004 - 00:32:46 MET DST

wilter wrote:
> Witam
> Mam nastepujacy problem.
> [...]

Cześć. Też mam R9100. Nie sądzę by była to wina zasilacza, bo sam mam
Codegena "300W", a w kompie 2x HDD, nagrywarka, DVD-ROM, tuner-TV, 2x karty
muzyczne, 512 MB RAM do tego prądożernego (i podkręconego ;-)) AthlonaXP na
jądrze Palomino... U mnie R9100 nigdy nie robił tego typu problemów, a
jeżeli już to winne były sterowniki. Spróbuj odinstalować Catalysty,
ściągnij specjalny programik, żeby SmartGARTa wywalić (to właśnie on
najwięcej problemów zawsze robi) - nazywał się chyba SmartGART Uninstaller,
ale mogę się mylić: dawno nie używałem. Jak już usuniesz SmartGARTa, to
zainstaluj jeszcze raz Catalysty (najlepiej UniAN Catalyst - te zbudowane na
Catalystach 4.7). A i upewnij się, że FastWrites masz wyłączone.

--
< Piotr "Szpon" Slawinski