Re: Radeon 9100 problem

Autor: <george_at_ssk.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 15:26:25 MET DST

> Witam
> Mam nastepujacy problem.
> Posiadam Radeona 9100, 64 MB i mam z nim problem. W srodowisku windows i
> aplikacjach roznego typu (3d, grafika, CAD itp) pracuje bez problemu i
> wszystko dziala ok (znaczy sie nie zaobserwowalem jakis problemow).
> Natomiast jezeli odpale jakakolwiek gierke w rozdzielczosci wiekszej (albo
> nawet w tej) niz 800x600 po chwili grania (roznie od kilku sekund do kilku
> minut) zawiesza mi chyba karte graficzna (pisze chyba bo na monitorze mam
> [...]

też mam 9100 ale nie wystąpiły podobne objawy (Saphhire) a kto robił Twójego ?

Może karcie jest poprostu za ciepło. Sprawdź czy wiatrak się kręci (może się
zatarł). Może obniż nieco taktowanie i sprawdź czy pomogło. Teraz jest lato
więc trochę cieplej jest wogóle. Może też wina słabego zasilacza niemniej ja
bym sprawdził najpierw warunki "termiczne".

George