Jakie macie myszki ?

Autor: Maciek G. <mazol_usunto_at_cisovanet.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 10:17:56 MET DST

Witam

Mam myszke radiową MediaTech'u i nie jestem z niej zadowolony
Czesto sie tak dzieje, ze gdy ruszam myszka, kursor na chwile sie "zacina"
(stoi na ekranie, pomimo ruchow myszka). Niewiem czym to jest spowodowane
:( kupilem nowe akumulatorki ale jest ciagle to samo...

Pomyslalem ze kupie nowa mysz. Fajnie bylo by miec znowu radiowa ale jesli z
kazda bezprzewodowa sa problemy to ja sie powiesze jak nastepna kase
strace....

Jakie macie myszki i jestescie zadowoleni ?

Wymagania:

1. optyczna
2. kabelek / radio
3. przynajmiej 4 przyciski (moja mediatech ma 2 dodatkowe przycisku po
bokach do ktorych sie bardzo przyzwyczailem...)

Slyszalem ze Logitech jest dobra firma i ze po zakupie bede na pewno
zadowolony... ale jak mam wydac tyle kasy to wole jeszcze sie upewnic

Jesli Logitech to biore pod uwage taki zakup:

    Logitech: MX510 - kabelek - 219zl
    Logitech: MX700 - radio - 310zl
    Logitech: MX900 - radio - 399zl