Re: Jakie macie myszki ?

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 12:39:57 MET DST

Użytkownik "Maciek G." <mazol_usunto@cisovanet.pl> napisał w wiadomości
news:cf7c0e$crs$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jakie macie myszki i jestescie zadowoleni ?

ja mam Logitech M-RK-45... nie jest optyczna, ale po wielu bolach pod XP
(byly problemy z wersja MouseWare i scroll'em), w koncu sie dogadalem i
jestem superzadowolony. mozna robic co sie chce. gralem w FarCry i inne gry
i twierdze, ze myszka jest doskonala... jeden tylko szczegol... ten model ma
jakies 3 lata, wiec musisz szukac juz wsrod nowych modeli.

poprzednio uzywalem myszy A4 na kabelku i tez jastem bardzo zadowolony...
jedna z nich wytrzymala 5 lat!!!