Re: Cichy zasilacz, dysk, itp.

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 10:24:04 MET DST

Dnia Sun, 8 Aug 2004 13:55:03 +0000 (UTC), Paszczak napisał(a):
> Chciałbym skompletować sobie cichy komputer. Czy moglibyście polecić:
> - cichy wentylator na CPU (prawdopodobnie P4 2.8)
> - cichy, ale szybki dysk (7200 RPM)
> - cichy wentylator do zasilacza (ile dB to jest 'cicho'? czasem znajduję
> dokumentację do różnych wentylatorów do zasilaczy, ale te dB niewiele
> mi mówią)

Polecam PAPSTa - wymieniłem w zasilaczu mojej obudowy (enlight), potem
jeszcze dodałem drugiego do samej obudowy - i jest cichuuuutko :)

Co do cichych dysków - bezkonkurencyjna jest Barracuda 5400.1 - ale to
niestety tylko 5400RPM i 40GB. W każdym razie do kieszeni idealna - można
z kieszeni spokojnie wywalić wiatraczki...

> No i przydałaby się cicha klawiatura - taka, żeby nie było słychać
> wciskania klawiszy (z tego, co zauważyłem to jest zarówno dźwięk klikania

Logitech wireless deluxe czy jakoś tak - bywa w MM po 139zł (z myszką)...

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004