Re: Jakie macie myszki ?

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 12:15:22 MET DST

Maciek G. wrote:

> Jakie macie myszki i jestescie zadowoleni ?

zwykla kablowa/optyczna USB logitech ze scrollem (3 przyciski) - jestem
BARDZO zadowolony

> Wymagania:
>
> 1. optyczna
> 2. kabelek / radio
> 3. przynajmiej 4 przyciski (moja mediatech ma 2 dodatkowe przycisku po
> bokach do ktorych sie bardzo przyzwyczailem...)

na twoim miejscu na pierwszym miejscu zwracalbym uwage na firme, dopiero
potem na ilosc przyciskow ;-) co ci po wieloprzyciskowym kombajnie w
ktorym zaden przycisk nie dziala jak powinien a sterowniki do
dodatkowych przyciskow sa do bani? ;-) aha - jesli zalezy ci na max
precyzji (grafika) to starannie dobieraj myszy typu RC - w recenzjach
przewijaja sie problemy z nieprecyzyjnym/drgajacym kursorem, przy
kablowych jest lepiej pod tym wzgledem.

> Slyszalem ze Logitech jest dobra firma i ze po zakupie bede na pewno
> zadowolony... ale jak mam wydac tyle kasy to wole jeszcze sie upewnic

dobrze slyszales - razem z Microsoftem to klasa sama dla siebie w tym
sprzecie

pozdrawiam