Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:45:27 MET DST

Proces ".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> zwrócił błąd:
> SuSE zainstalowałem w pracy i ludzie sobie radzą. Sugeruję pobrać
> wersję 9.1 przez p2p (ja mam w domu 9.0 i sobie chwalę).

Przetestuję taką opcję.

> Instalacja na łączu 15 Kb/s standardowego systemu przez sieć zabrała
> mi cały dzień. Czyli włączasz instalację a reszta pobiera się z sieci
> (najpotrzebniejsze). KDE, Gnome + dużo użytków daje jakieś 1,5 GB. Co
> więcej nazbierało się już trochę patchy krytycznych, więc przygotuj
> się na kolejne 4 h.

Dochodzi prędkość mojego łącza... Z szybkiego FTP funetu ściągam plik z
szybkością 350-550 KiB/s, ale na p2p mam spore ograniczenie, cały dzień to
za mało. :)

> Wszystko działa bombastycznie ;)

Świetnie, mam nadzieję że nie będzie problemów ze sterownikami, dotąd
największe kłopoty zawsze były ze sprzętem (w moim przypadku). Dzięki za
radę.

> jest jeszcze live CD do pobrania, ale on (...) potrzebuje 100 MB na HD

E, co to za Live który potrzebuje HD? He he... :-P

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze