Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 14:29:20 MET DST

"marcus075" <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> wrote in message
news:cerjtb$q1v$2@news.onet.pl...

> A Linux co? Pies? Ściągasz, instalujesz, nie potrzeba kodeków,
montujesz
> cdrom, instalujesz Mplayer i działa... Żadna "fizolofia"

A po co sciagac calego linuxa instalowac, kompilowac itp? Jest cos
takiego jak MOVIX, sciagasz obraz, wypalasz na plycie, botujesz z CD i
masz odtwarzacz filmow (dzialaja polskie ogonki) i DVD nawet chodzi (jak
ma sie czytnik oczywiscie), a znajdziesz go tu
http://movix.sourceforge.net/
Jak cos nie bedzie chcialo dzialac, to pisz do autora i szybko dorobi (z
2 miesiace temu dla mnie dodal sterowniki do RAIDu)

Ps. Robi sie bardzo NTG

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl