Klej termoprzewodzący

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:53:38 MET DST

Potrzebuję kleju termoprzewodzącego, którym można przykleić radiator
do układu scalonego. Kiedyś w jakimś sklepie kupiłem coś dwuskładnikowego
(wyglądało jak żywica wymieszana z miedzianym pyłem), ale było badziewnej
jakości i szybko wyschło (tj. to, co było w zakręconej tubce).

Dobrze gdyby miało trwałość poxipolu :) Myślałem, żeby właśnie do jednego
lub obu składników poxipolu dosypać miedzianego pyłu - tylko skąd taki
wziąć? Potrzebuję tego do celów produkcyjnych (czyli w większych ilościach),
więc skrobanie miedzianej blaszki żyletką czy papierem ściernym nie wchodzi
w grę - musi być gotowiec.

P.