Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 12:42:10 MET DST

Dnia Sat, 7 Aug 2004 08:06:13 +0200, Saiko Kila napisał(a):

> Mam teraz dwa kompy na których trzeba zainstalować linuksa, zastanowię się
> nad tą SuSą. :)

SuSE zainstalowałem w pracy i ludzie sobie radzą. Sugeruję pobrać
wersję 9.1 przez p2p (ja mam w domu 9.0 i sobie chwalę). W nowej
wersji jest nowszy KDE + kilka nowych programów użytkowych... Na
stronie producenta jest tylko isoboot 60 MB i luźne pakiety.
Instalacja na łączu 15 Kb/s standardowego systemu przez sieć zabrała
mi cały dzień. Czyli włączasz instalację a reszta pobiera się z sieci
(najpotrzebniejsze). KDE, Gnome + dużo użytków daje jakieś 1,5 GB. Co
więcej nazbierało się już trochę patchy krytycznych, więc przygotuj
się na kolejne 4 h. Jak zainstalujesz system, to łączysz się poprzez
YAST i dokonujesz automatycznej aktualizacji. Będzie to pewnie kernel
cały + kilka całych programów do wymiany. To tylko na początku,
później co 1-2 tygodnie pojawia się jakaś łatka 1-3 MB i co jakiś 1
m-c pojawia się spatchowany kernel (czyli dbają o klientów). Wszystko
działa bombastycznie ;) no i jest jeszcze live CD do pobrania, ale on
(w odróżnieniu od np. knoppixa i dynabolica) potrzebuje 100 MB na HD
(tworzy jakiś plik z ustawieniami chyba), który można później
spokojnie usunąć. pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$