Re: Odtwarzanie filmów na starych komputerach.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 08:06:13 MET DST

Proces ".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> zwrócił błąd:
> Jakbym miał robić kompa od nowa, to dobierałbym teraz tylko i wyłącznie
> sprzęt sprawdzony w specyfikacjach poszczególnych distros linuxa, jak
> producent nie występuje, albo sprzęt jest oznaczony jako problemowy, to
> na pewno bym nie kupił.

Ja tak robię w odniesieniu do notków. Jak jakiś nie ma problemów albo ma
małe (do rozwiązania) pod linuksem to nie może być zły! Zresztą z
komponentami PC też.

> nie eksperymentuję. Mam kilka kompów. Na dwóch w pracy zainstalowałem
> SuSE 9.0 na laptopie Mandrake 9 (tylko dlatego, że nie znałem jeszcze
> wtedy SuSE) na domowych miałem na studiach RH8, później Mandrake
> (średnio byłem zadowolony) i teraz siedzę pod SuSE, który uważam za
> piękny system dla takich lamerów jak ja.

Mam teraz dwa kompy na których trzeba zainstalować linuksa, zastanowię się
nad tą SuSą. :)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze