Re: Celeron 2.4 DGhz-temperatura-pytanko

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 08:14:39 MET DST

Użytkownik "mm" <bezspamuf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cf0rdj$r46$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
nie wiem co to jest to "D" w oznaczeniu ja chyba tego nie mam, pasty nie
dawałem sam bo nie lubię się w tym grzebać, naprzód była oryginalna
naklejka samoprzylepna, potem próba z pastą silikonową i na końcu ze
srebrną, ta ostatnia dała 1 stopień celsjusza mniej

Celeron D to nowszy dużo szybszy celeron z podwojonym cachem. Niestety dużo
bardziej się też
grzeją od zwykłych celków.
Kto podawał temp maksymalne - nie wiecie ile wynosi dla 1.7 ? bo nie wiem
ile max w biosie ustawić.