Re: Błędy pamięci

Autor: Yoghurt <joghurt_at_op5P4M.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:49:15 MET DST

Moi kochani... ale poptrzcie sie na ten raport jeszcze raz.
Ten test zostal przeprowadzony 114 razy! A pamiec sie wywalila tylko raz i
jeszcze do tego podczas tego samego przejscia i tego samego testu (20MB w
ramie to ile roznicy czasowej? 1 a moze 2 sek?). Takze pamiec wg mnie NIE
JEST uszkodzona ani zaden "podsysytem pamieci"! Mysle wlasnie (jak juz
Brodi wspomnial) o jakiejs skrajnosci typu przegrzanie czegos, chwilowy
spadek napiecia itp. Watpie zeby bylo cos uszkodzone sprzetowo poza
zasilaczem, a moze nawet wszystko jest sprawne. Zaloze sie ze jakby test
Sowka przeprowadzil jeszcze raz to by nie wysypal zadnego bledu, a jak
wystapi znow wspomniana skrajnosc to bledy posypia sie ale w innym miejscu
pamieci (uszkodzona pamiec sypie zawsze w tych samych miejscach). IMHO
wieszanie to jest wina czegos w Windowsie. A te dwa bledy w MemTescie -
popatrz po napieciach w zasilaczu moze nie wyrabia? A moze masz cos
podkrecone, cos sie zabardzo grzeje - popatrz po wszystkim. Ja juz
posprawdzasz to podociskaj pamieci, kabelki i zrob jeszcze raz ten test z
10h - wg mnie nie powinien nic wysypac.

Pozdrawiam
Yoghurt