[OT] Re: Zasilacze: co cichsze - Topower czy Tagan?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:38:37 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Wszyscy macie serwery w domu? Bo coś mi się wydaje, że te serwery w
> większości przypadków to wytwory wyobraźni połowy użytkowników tej
> grupy. No chyba, że tymi serwerami to się teraz nazywa komputery,
> których jedynym zadaniem jest rypanie filmów z emula ;)

Wcale tak często nie piszą że mają serwery. Częściej że uptime jest długi.
Do eMule jest to niestety wymagane. Chcesz pooglądać filmiki musisz
pozwolić komputerowi pracować non stop. BTW sądząc po liczbie użytkowników
z [PL] w nazwie (na sieci ed2k) jest to dość popularne w naszym kraju.
Drugim ważnym zastosowaniem ciągle włączonego komputera jest funkcja zombie
dla wirusów.
;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze