Re[2]: Błędy pamięci

Autor: Sówka <xxx_at_xxx.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 22:50:31 MET DST

Witaj Yoghurt,

W Twoim liście datowanym 5 sierpnia 2004 (12:49:15) można przeczytać:

> wieszanie to jest wina czegos w Windowsie.

Też tak podejrzewam, jak juz pisałem zaczęło się po ściągnięciu łatek
z Winupdate (tych krytycznych z czerwca - lipca).

> A te dwa bledy w MemTescie -
> popatrz po napieciach w zasilaczu moze nie wyrabia? A moze masz cos
> podkrecone, cos sie zabardzo grzeje - popatrz po wszystkim. Ja juz
> posprawdzasz to podociskaj pamieci, kabelki i zrob jeszcze raz ten test z
> 10h - wg mnie nie powinien nic wysypac.

Nie mam nic podkręconego, a zasilacz i płyta główna były wymieniane
pół roku temu (wcześniej z powodu wadliwego zasilacza "poszła" mi płyta
główna).

--
Pozdrowienia,
 Sówka