Re: WD800BB-00CAA1 hdd uszkodzony/nowy pilnie potrzebny

Autor: Ari C. <bez_at_adresu.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 12:55:52 MET DST

Użytkownik "dr.tapczan" <dr.tapczan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cest9k$fm6$1@inews.gazeta.pl...
> Poszukuje dysku, a raczej sprawnej elektroniki do WD800BB-00CAA1. To
Western
> Digital 80GB 7200 obr 2Mb cache, seria z lutego/marca 2003.
>
> Kontakt dr.tapczan@gazeta.pl

Witam, to mozesz miec niezly problem, swego czasu usmazyly mi sie
WD'ki
i przelozenie identycznej (na oko) sprawnej elektroniki (firmware taki
sam)
ta sama data produkcji dysku (lol) nie pomogly, rozbierajac pozniej te
dyski
(2 takie same dla przypomnienia, kupowane tego samego dnia, rozniace
sie
notabene JEDYNIE z zewnatrz numerem seryjnym) zobaczylem ze jeden ma
dwa talerze,
drugi trzy... ciekawe nie?

Z informacji uzyskanych z firmy MBM Ontrack (odzyskiwanie danych)
dowiedzialem sie
ze WD wlasnie tak ma i kombinowanie z elektronika (zwlaszcza przy
nowych modelach)
na niewiele sie zda.

Pozdrawiam
Aureliusz Cudnik.