Re: Radeon 9550 - 3 pytania

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:41:50 MET DST

> ?! :-D znaczy się lubisz oglądać rozmazane tekstury / slideshow? Jesteś
> pierwszą osobą, którą widzę mówiącą publicznie o zadawaniu sobie bólu :-)
> Masochista? ;-)

hehe, grales moze chocby w takie gry jak Unreal Tournament? Mi osobiscie
lepiej sie gra na skompej grafice, a to dlatego ze poprostu wszystko widze
:) Jak powylaczasz cienie, swiatla itd. to sie nikt przed Toba nie schowa :D
W dodatku na low detalach przeciwnik bardziej rzuca sie w oczy :)

> z Simmtechu: GF4 Ti4200 128 bit/MB OEM - 389zl
> http://www.skleppc.pl/index.php?m=item&id=3419
>
> Jak widać niewiele drożej niż R-badziew-9550. Jednak jak wolisz mieć 3x
> wolniejszą kartę, do tego pewnie z niskiej jakości pamięciami / 64 bitową
> szyną = Twoja sprawa.

eee... chyba przesada :D Watpie zeby roznica miedzy nimi wynosila az 3x.
Pamieci w HiS'ie to Samsung 4ns, a szyna jest 128bitowa :)

> jeszcze dłuuuugo badziewia z najniższej półki nie będą podchodziły
> wydajnością chociażby do GF3 Ti / R8500, a o GF4 Ti nawet nie wspomnę
:-)).

Nawet jakoscia obrazu w filmach? :)

--
Tomek