Re: Radeon 9550 - 3 pytania

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:12:24 MET DST

Tomek[TK] wrote:

> Dla mnie ta karta jest chyba w sam raz. Ja raczej rzadko gram, a
> jesli juz gram to i tak niepotrzebuje High Detali (w niektorych grach
> mi nawet przeszkadzaja High Detale).

?! :-D znaczy się lubisz oglądać rozmazane tekstury / slideshow? Jesteś
pierwszą osobą, którą widzę mówiącą publicznie o zadawaniu sobie bólu :-)
Masochista? ;-)

> Ceny z komputronika:
> - GF4 Ti-4200 128MB 426zl
z Simmtechu: GF4 Ti4200 128 bit/MB OEM - 389zl
http://www.skleppc.pl/index.php?m=item&id=3419

Jak widać niewiele drożej niż R-badziew-9550. Jednak jak wolisz mieć 3x
wolniejszą kartę, do tego pewnie z niskiej jakości pamięciami / 64 bitową
szyną = Twoja sprawa. Wszystko to sprawi, że w przyszłości szybciej
zapragniesz ponownie zmienić kartę graficzną (ostatecznie za te kilkanaście
czy dziesiąt złotych oszczędności teraz, kiedyś stracisz kilkaset :-( Bo
jeszcze dłuuuugo badziewia z najniższej półki nie będą podchodziły
wydajnością chociażby do GF3 Ti / R8500, a o GF4 Ti nawet nie wspomnę :-)).

--
< Piotr "Szpon" Slawinski