Re: p³yta Epox 8RDA3I

Autor: Szymon Wróblewski <simon_w_at_NOO_SPAMMgazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:39:48 MET DST

> Z³o¿y³em sobie ostanio kompa na tej p³ycie i mam malutki
> problemik. Jak podkrêcam procesor przez magistralê to
> wszystko jest OK, ale jak mno¿nikiem to wyskakuje
> komunikat, ¿e procesor zosta³ "podkrêcony" i startuje na
> 600 MHz. Procesor to Barton-M 2500+ na 1.45V. I jeszcze
> jedno przy okazji: czy bios powinien go wykrywaæ jako
> 2500+? bo u mnie s± tylko MHz w zale¿no¶ci od tego co
> ustawiê w biosie. Pozdrawiam
Niestety obawiam sie ze ta plyta slabo wspiera procesory
mobile tzn nie wykrywa ich poprawnie. Biosu nowego juz dawno
nie ma - ostatni jakos z lutego. Sam mam procesor Thorton na
8rda3i zmodowany na mobile - orginalnie z odblokowanym
mnoznikiem i jest mozliwosc zmiany jego wartosci z poziomu
biosu. Czy twoj procek ma zwarte wszystkie mostki L1?? Byc
moze teraz zablokowane zaczeli robic - mnoznik da sie na
wielu plytach regulowac z poziomu windowsa - niestety nie na
8rda3i :((
Pozdrowienia
Simon