Re: DMA w nagrywarce lite-on ltr-52327s

Autor: Bartosz <billyidol_at_nielubispamu.o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 21:37:21 MET DST

PePe_M wrote:
> Nie mialem na mysli zmiany systemu, ale sprawdzenia czy jest to wlasciwie
> ustawione, bo czesto ma miejsce sytuacja w ktorej ni stad ni z owat
> ustawienia sie przestawiaja :)

hm, przy najblizszym formacie sprawdze jak bedzie z 2k.

> z ta plyta to kazdy windows ma problemy .
> o ile pamietam to wszystko w windzie mialem na defaultowych sterach i bylo
> DMA . Po zainstalowaniu sterów ze strony ALi tez mialem takie problemy .
> To bylo wieki temu :-) . Bez formata sie nie obejdzie . Zainstaluj winde na
> czysto i sprawdz jaki amsz transfer z cdrm na dyzia , jak w normie czyli
> przynajmniej 4 MBps to jest ok . Potem instaluj soft do nagrywania i
> obserwuj w którym momencie pojawiaja sie problemy . Mozesz spróbowac
> zainstalowac ASPi 4.60 (nie te najnowsze !!)

czysto po formacie nawet dyski sa bez dma, wiec to chyba nie to.
poszperalem troche po goglach (te slowiansko-germanski jezyki i
translacja na wyczucie) i nie tylko ja mam problem z ALI i lite onem.

poza tym wgrany przed chwila nowy firmware - i ciagle nic.