Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: p0li <p0li_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:56:57 MET DST

O->Dnia 2004-08-04 10:26:19 niejaki Pafnucy napisał:
> Wojciech Michalczuk <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> wrote in

> Chyba nie jesteś na bieżąco z rynkiem komputerowym;-) Nieduży pendrive
> można kupić za około 80zł:

a dyskietkę za 1zł

> Czyli wystarczy 80zł żeby przenosić dane pomiędzy dwoma komputerami.

do tego systemy które to obsłużą i oczywiście kompy z usb - pffffff....

> W przypadku dyskietek, jeżeli masz dwa komputery to potrzebujesz dwóch
> stacji i pudełka dyskietek (bo często padają) co wyniesie w sumie
> około... 80zł;-)

następny mitoman - a może też uważasz że VW to niepsujące się samochody??
u mnie w pracy mamy program który swoje dane trzyma właśnie na dyskietkach
- dyskietki są zapisywane/odczytywane kilka razy dziennie - dyskietki
wytrzymują 2 do 3 lat

ja domku mam kompa w miarę nowoczesnego (2xXeon 2GHz) i jest tam kilka
usb, mam nagrywarkę dvd, cd, napęd MO 2,3GB, LS-120 i oczywiście kupiłem
także naped 1,44MB nawet pod kolor obudowy :P

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl