Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 15:53:52 MET DST

p0li <p0li@poczta.onet.pl> wrote in
news:kmfjf4uc2gyf$.dlg@p0li.z.dialoga:

> a dyskietkę za 1zł

A koszt stacji dysków?

> do tego systemy które to obsłużą i oczywiście kompy z usb -
> pffffff....

Współczesne systemy operacyjne (windows-2k/xp/2k2 i Linuxy) obsługują USB
bez problemu:-)

Wszystkie obecnie dotępne płyty główne mają USB. Nie ma potrzeby
dodatkowego inwestowania w sprzęt.

> następny mitoman

???

> - a może też uważasz że VW to niepsujące się
> samochody??

Statystyka mówi że psują się dużo rzadziej niż Polonezy.

> u mnie w pracy mamy program który swoje dane trzyma
> właśnie na dyskietkach - dyskietki są zapisywane/odczytywane kilka
> razy dziennie - dyskietki wytrzymują 2 do 3 lat

Hmm... dyskietki nie są wyjmowane ze stacji dysków?

Ja też używam w pracy dyskietek. Padają bardzo często.

> ja domku mam kompa w miarę nowoczesnego (2xXeon 2GHz) i jest tam
> kilka usb, mam nagrywarkę dvd, cd, napęd MO 2,3GB, LS-120 i oczywiście
> kupiłem także naped 1,44MB nawet pod kolor obudowy :P

Też mam FDD, ale jak mam przenieść dane na dyskietce to mnie zęby zaczynają
boleć bo tak zgrzytam;-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,