Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:55:08 MET DST

Niejaki Pafnucy twierdzi jakoby:

> Chyba nie jesteś na bieżąco z rynkiem komputerowym;-) Nieduży pendrive
> można kupić za około 80zł:
> http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1928

Dobra. Nie jest "Pieruńsko drogi" tylko "trochę drogawy". Nie zmienia to
postaci rzeczy, że pliki do 500KB równie dobrze można przenieść dyskietką :>

> W przypadku dyskietek, jeżeli masz dwa komputery to potrzebujesz dwóch
> stacji i pudełka dyskietek (bo często padają) co wyniesie w sumie
> około... 80zł;-)

A w przypadku PenDrive'a potrzebujesz płyty z USB, czyli co najmniej
2x150zł... :>
Zauważ że stacja dyskietek w większości komputerów jest :)
A prze PenDrive'ach dochodzi problem sterowników do starszych systemów.

> Hmm... nie jestem pewien co byłoby szybciej. Zważywszy na potwornie kiepski
> czas zapisu i odczytu z dyskietki to nie byłoby dziwne gdyby się okazało że
> CD-RW jest szybsze.

Dyskietka - 40 do 50 KB/s. Zanim nagrywarka wysunie tackę, zanim
zainitializuje CD-RW, zanim się rozpędzi, zanim wypali, zanim skończy i
zanim odda płytę, to ja zdążę nagrać to na dyskietkę :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//