Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 10:26:19 MET DST

Wojciech Michalczuk <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> wrote in
news:ceo9po$60t$1@inews.gazeta.pl:

> Pokażże mi lepszy nośnik, który użyłbyś do przeniesienia pliku o
> rozmiarze <500KB.

E-mail:-)

> Do takich celów flop jest najlepszy. PenDrive? Raz, że
> pieruńsko drogi,

Chyba nie jesteś na bieżąco z rynkiem komputerowym;-) Nieduży pendrive
można kupić za około 80zł:
http://sklep.komputronik.pl/katalog.php?kat=1928

Czyli wystarczy 80zł żeby przenosić dane pomiędzy dwoma komputerami.

W przypadku dyskietek, jeżeli masz dwa komputery to potrzebujesz dwóch
stacji i pudełka dyskietek (bo często padają) co wyniesie w sumie
około... 80zł;-)

> dwa że pieprzenia jest z tym sporo z kompami które nie
> mają USB z przodu.

Nawet nie chce mi się myśleć ile czasem mam pieprzenia z dyskietkami:-)

> CD-RW? Możemy się ścigać - plik do 500KB dyskietką
> przeniosę szybciej. Nie mówiąc już o tym, że nie wszyscy (np. ja) mają
> wypalarki.

Hmm... nie jestem pewien co byłoby szybciej. Zważywszy na potwornie kiepski
czas zapisu i odczytu z dyskietki to nie byłoby dziwne gdyby się okazało że
CD-RW jest szybsze. Zresztą ja już mam dość problemów z dyskietkami i
często do przenoszenia nawet małych plików używam małych płytek CD-RW
(wielkości dyskietki). Moim zdaniem wygodne i w porównaniu z dyskietką
bardzo niezawodne rozwiązanie.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,