Re: LS-120 i jego przyszlosc (?)

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 16:07:54 MET DST

Wojciech Michalczuk <wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> wrote in
news:ceqfag$sq8$1@inews.gazeta.pl:

> A w przypadku PenDrive'a potrzebujesz płyty z USB, czyli co najmniej
> 2x150zł... :>

Argument bez sensu bo wszystkie obecnie dostepne płyty główne mają USB.
Złącza USB nie mają generalnie tylko bardzo stare płyty.

> Zauważ że stacja dyskietek w większości komputerów jest :)

W cześci obecnie produkowanych laptopów nie ma FDD. Nie znam się na
Makówkach ale wiem że jakieś serie też nie miały tego napędu. Z tego wynika
że obecnie napęd FDD jest mniej powszechny i bardziej nietypowy niż
standardowe złącze USB:-)

> A prze PenDrive'ach dochodzi problem sterowników do starszych
> systemów.

Dodam tylko że chodzi o systemy, które nie są już rozwijane i wspierane
przez producenta:-)

> Dyskietka - 40 do 50 KB/s. Zanim nagrywarka wysunie tackę, zanim
> zainitializuje CD-RW, zanim się rozpędzi, zanim wypali, zanim skończy
> i zanim odda płytę, to ja zdążę nagrać to na dyskietkę :)

Czyli przeniesienie 500KB zajmie ponad 20s. Ale duża oszczędość czasu;-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,