Re: [DYSK] bios nie widzi dysku <32gb

Autor: Osadnik <Os_at_dnik.www@wp.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:09:08 MET DST

Użytkownik "Fidodido" <fidodido@npnet.org> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ch02df.291.fidodido@npnet.org...
> Witam,
> kumpel ma problem z dyskiem - stary mu się prawdopodobnie spalił, więc
> kupił sobie nowy (barracuda 80gb 7200 rpm) no i pojawił się problem, bo
> ma stary komputer i bios widzi tylko 32gb.

Miałem podobny problem tylko że zanim kupiłem pojechałem z Płytą główną,
grafiką, RAM i CPU do sklepu i chciałem sprawdzić czy dysk rzeczywiście
zadziała. Okazało sie że tylko 32GB (ATA33) I miałem do wyboru żeby dokupić
sobie kontroler, lub kupić mniejszyt dysk. Nie wydałem ani grosza.

Jednak już się poprostu na tych 8GB nie mieszcze. Potrzebuje większego a nie
chce wywalać kasy w błoto kupując 20 GB. Mam ochote na 160 GB ale wiem że to
nie pójdzie. I teraz Pytanie Nie da się tego rzeczywiście uaktualnić? (biosu
nigdzie nowego nie znalzłem a producent nie istnieje) Firma Matsonic Wersja
Płyty 7192s. Bios to jakis awardowy. Wersja chyba 4.51PG. Jak ktoś gdzieś
widział poprawny bios do aktualizacji to będe wdzięczny.