Re: gwarancja WD800JB

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 12:12:28 MET DST
Message-ID: <ceqcof$iqh$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Internauta buziak (buziak@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:410FF58F.5010406@poczta.onet.pl nabazgrał(a):

> Wiele sklepów czy firm zajmujących się składaniem kompów wystawia
> gwarancje nie zgodne z producentem (mowa o nieuczciwych firmach.
> To producent danej części ustala okres gwarancji a nie firma zajmująca
> się składaniem kompów z tych części.

Producent daje swoją gwarancje a sklep swoją i to jest zgodne z prawem bo
sklep ma obowiązek tylko do wywiązania się z kodeksu cywilnego który
reguluje takie żeczy na terenie polski.

> Każda hurtownia zajmująca się sprzedażą części komputerowych podaje
> okres gwarancji producenta i firmy dobże wiedzą jaki jest okres
> gwarancji na każdą część.

Każda szanująca się hurtownia czytaj dystrybutor daje taki sam okres
gwarancji jak producent.

> Potwierdzam że te dyski mają trzy letnią gwarancje.

w/w dyski mają 3 lata RĘKOJMI a nie GWARANCJI

> Istnieje też możliwość że sam możesz oddać dysk do serwisu pomilając
> sklep.

Bzdura, żaden dystrybutor tego ot tak sobie nie weżmie.

-- 
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.
Received on Wed Aug 4 12:20:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Aug 2004 - 12:51:04 MET DST