Re: [DYSK] bios nie widzi dysku <32gb

Autor: Detro <brak_at_brak.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 13:22:47 MET DST

> Jednak już się poprostu na tych 8GB nie mieszcze. Potrzebuje większego a nie
> chce wywalać kasy w błoto kupując 20 GB. Mam ochote na 160 GB ale wiem że to
> nie pójdzie. I teraz Pytanie Nie da się tego rzeczywiście uaktualnić? (biosu
> nigdzie nowego nie znalzłem a producent nie istnieje) Firma Matsonic Wersja
> Płyty 7192s. Bios to jakis awardowy. Wersja chyba 4.51PG. Jak ktoś gdzieś
> widział poprawny bios do aktualizacji to będe wdzięczny.

Witam

Ja też miałem podobny problem płyta wykrywała dyski do 20 GB po
podłączeniu np 40GB przy próbie wykrycia wieszał sie komp. Poradziłem
sobie przy pomocy programu BIOS Patcher. Trochę ryzykowna sprawa.
Potrzebny był ostatni BIOS do danej płyty, po modyfikacji przez program
i flashowniu płyta wykryła dysk bez problemu. Program działał chyba
tylko z biosami AWARD.