Re: [OT] cichy kompik

Autor: Shooter <shooter_at_BEZSPAMUop.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 22:43:02 MET DST

Osadnik napisal :

> Oderwałem jeden eolny slot na PCI, i panel na CD, zasilacz wyciąga
> ciepłe powietrze znad CPU (nie chłodzony!!!) i mam cichutki kompik.
> Jak będe miał nowy roto zamontuje wodne z grzejnikiem pod siedziskiem.

Jaki masz procesor i radiator na nim ze cos takiego dziala ?
Ja w moim badziewnym zasilaczu wywalilem tylna scianke - ta co znajduje sie
nad prockiem (odgialem ja do gory) co spowodowalo duzo lepszy przeplyw
powietrza i moglem obnizyc zasilanie wiatrka w zasilaczu na ok 9V co
spowodowalo spore wyciszenie i nawet niewielki spadek temperatury w budzie
:) - polecam.

--
Shooter