Re: Blad exporera przy mp3?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 22:40:02 MET DST

Użytkownik "u@jdacz.ek" <u@ajdacz.ek> napisał w wiadomości
news:cem1l3$qim$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam dziwny problem. Otoz w Windowsie XP gdy wchodze do niektorych
folderow z
> mp3 wyskakuje mi blad Explorera i wylacza sie okno. Tak dzieje sie tylko
> niektorymi folderami. Skanowalem wszystko anty virusem i nic nie
znalazlo.
> Co moze byc nie tak ?

sprawdź ram za pomocą memtest86
http://www.memtest86.com/memt31a.zip

(rozpakuj zipa, uruchom program, włoż czystą dyskietke
i odpal z niej potem kompa. 256mb ramu powinno sie stestowac
gdzies w 15 minut. jak wyskoczą jakiekolwiek błedy to wymień ram)

mi po wyzuceniu walniętej kostki 256 (tylko 10 błedów wszystkie w jednym
miejscu) udało sie ograniczyc takie pady do 5% tego co było.