Re: [OT] cichy kompik

Autor: Jaged <tu.go_at_niestety.nie.ma>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 22:48:56 MET DST

Shooter <shooter@BEZSPAMUop.pl> myślał, myślał i napisał taką
oto wiadomość:

> Ja w moim badziewnym zasilaczu wywalilem tylna scianke -
> ta co znajduje sie nad prockiem (odgialem ja do gory) co
> spowodowalo duzo lepszy przeplyw powietrza i moglem obnizyc
> zasilanie wiatrka w zasilaczu na ok 9V co spowodowalo spore
> wyciszenie i nawet niewielki spadek temperatury w budzie
>:) - polecam.

Ja swego czasu wq moim starym codegenie też ściągnąłem obudowę,
wiatrak zamieniłem na wolnoobrotowy z czyjnikiem temperatury i
na noc ściągałem bok obudowy, wtedy była naprawdę cisza. W
momencie założenia obudowy, wiatrak zaczynał dużo szybciej
kręcić i było głośniej

--
Athlon XP 2500+ Barton, Epox EP-8K5A2, V7 L15M, Radeon 9000,
WD800JB, Lite On LTR-52327S, Toshiba SD-M1712, SkyStar2,