TaNIE GraNIE-czyli jak zbudować odtwarzacz mp3?

Autor: Mar!ush <mario20e_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 22:41:17 MET DST

Witam wszystkich ekspertów!
Do pewnego pokoju mam zamiar zamontować 4 głośniki (w płycie kartonowo
gipsowej).
Chciałbym nie tylko słuchać radia, alle również płyt z wav'ami i
mp'trójkami.
Więc oto moje pytanie: czy gdybym posiadał bym komputer klasy Pentium I wraz
z CD-ROM'em
z dobrą kartą muzyczną (nie za drogą ;-) byłaby możliwość odgrywania na niej
płyt?
Oczywiście musiałby być wgrany jakiś soft-pamięciożerne Windows'y
odpadają-myślałem o Linuksie?
(NTG)-->Czy można tak ustawić linuksa żeby odrazu odgrywał płyty bez
włączanie zbędnych składników?
Jakie są minimalne wymagania kompa żeby odtwarzał mp3?

dzięki za przeczytanie mojego postu i ewentualne odpowiedzi