Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:45:02 MET DST

Użytkownik "rosi" <keyser.soze_nospam_@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ceb1tl$bh6$1@atlantis.news.tpi.pl...
> wyobraz sobie, ze nie jeden monitor ustawialem, a sam uzywam samtrona,
ktory
> nota bene jest samsungiem, i u mnie sie dalo ustawic, wiec u ciebie tez
sie
> da... no chyba, ze ty jestes ten model, ktory uwaza, ze skoro udalo sie
> rozwiazac jeden problem, to ci przeszkadza to, ze z tylu na obudowie jest
> plamka...

Ustawialem ja, moj kolega tez probowal, a pierwszy raz w zyciu komputera w
rekach tez nie mam
Niestety widac, tak musi byc, jednak najgorsze sa te biale plamy, ktorych na
innych monitorach wlasnie az tak nie widac jak tu, bo tutaj to wrecz razi

> w tym miejscu mi sie wydaje, ze na to zjawisko ma wplyw czestotliwosc
> odswiezania, wiec bym probowal cos w tym miejscu zmienic...

Niestety i na 100hz i na 75 jest to samo...
Jutro go chyba wymienie, gdyz moire calkiem przechyla szale, w monitorze o
gorszych parametrach dalo sie to wyregulowac, a tutaj nie, to cos jest nie
tak...

pozdrawiam