Re: Kupilem w koncu monitor :/

Autor: rosi <keyser.soze_nospam__at_interia.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:34:09 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ceb17s$8fh$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, tak nie myslalem. Wyobraz sobie, ze zanim napisalem tego posta pol
dnia
> spedzilem na ustawianiu wszystkiego co popadnie, wiec nie cwaniakuj

wyobraz sobie, ze nie jeden monitor ustawialem, a sam uzywam samtrona, ktory
nota bene jest samsungiem, i u mnie sie dalo ustawic, wiec u ciebie tez sie
da... no chyba, ze ty jestes ten model, ktory uwaza, ze skoro udalo sie
rozwiazac jeden problem, to ci przeszkadza to, ze z tylu na obudowie jest
plamka...

> Czy ja Ciebie albo kogos obarazilem wczesniej? Pytam sie jak czlowiek, nie
> mozesz tak samo (kulutralnie) odpowiedziec?

wybacz, ale uwazam, ze nie ma problemu, o ktorym ty zawziecie opowiadasz, ze
jest...

> I tego sie boje wlasnie, nigdy na to uwagi nie zwracalem, a w tym
monitorze,
> az mnie porazilo. Wiec w innych najwyrazniej nie jest to tak wyrazne jak u
> mnie. Na tym 795DF bylo na pewno mniej widoczne, ale jednak

w tym miejscu mi sie wydaje, ze na to zjawisko ma wplyw czestotliwosc
odswiezania, wiec bym probowal cos w tym miejscu zmienic...