Re: Asus A7V133 + Athlon XP 2000+ (Thoroughbred)

Autor: Sławomir Świętoniowski <slawomir.swietoniowski_at_malpa-gazeta-kropka.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 16:28:29 MET DST

Ferdynand Trott wrote:

> U mnie dziala od roku bezproblemowo na wersji 1.05 bez kropki. Ustawione na
> zworkach - ustawiany w biosie sypal sie co drugie uruchomienie.
>
> pzdr
> FT

Więc może jest jednak nadzieja :), ale czy mógłbyś sprecyzować jak
się sypał - czy pracował niestabilnie, czy w ogóle dawał się
uruchomić system ? A jeżeli działa, to czy teraz nie ma z nim już
żadnych problemów ?

Swoją drogą ciekawe, czym się różni PCB 1.05 bez kropki i z kropką ?

Z góry dzięki :)

Pozdrawiam Sławek

P.S. Pytanie osobiste ;), jaki masz zasilacz ? > 300 W,
bo może to jest właśnie przyczyną ...